Pelerinajul la Galați de Sfântul Apostol Andrei

Gabriel, student în primul an la Politehnică, în Bucuresti  ne-a împărtășit impresiile sale despre acest pelerinaj:

Image

„Primul meu pelerinaj  alături de A.S.C.O.R a fost la Galaţi. Vreau să vă mărturisesc că am plecat cu gând îndoit din cauza anumitor griji lumești pe care le avusesem în aceea perioadă. Încă dinainte să ajung la A.S.C.O.R aveam această dorință de a merge în vizită la mânăstiri, de a face diverse pelerinaje, de a înnopta la mânăstire și de a mă îmbogăți sufletește alături de alți tineri și iată dorința mi s-a îndeplinit  în scurt timp!

Image

Primul lucru care m-a surprins înca de la începutul călătoriei a fost curajul de mărturisire al credinței  manifestat de tinerii care m-au însoțit în acest pelerinaj- aici mă refer la momentul în care responsabilul de grup a propus sa citim cu voce tare în tren rugăciunea de călătorie, cu toate că, bineînțeles mai erau și alte persoane prin preajmă care poate nu se aşteptau la un asemenea moment.

Ajungând la destinație am fost primiți cu foarte multă căldură , ospitalitate si dragoste de cei din Galaţi și de membrii din celelalte filiale A.S.C.O.R. Nu credeam că poate fi posibil acest lucru din partea unor  oameni care nici măcar nu mă cunosc. Lucrul acesta m-a bucurat enorm și simțeam fericirea de a fi cu ei împreuna în aceast  pelerinaj. La Galaţi au avut loc foarte multe activități în care noi cei ce participam ne puteam cunoaște mai bine între noi și, mai ales, ne puteam îmbogăți sufletește. Totodată , am întâlnit câțiva preoți minunați care ne-au vorbit despre diverse  teme duhovnicești. Cuvântul părintesc îl  mai ascult și azi deoarece am făcut câteva înregistrări.

Image

Pentru mine acest pelerinaj  a fost mai mult decât mă așteptam și decât pot exprima în cuvinte. Am mers acasă și am încercat să povestesc părinților şi unui prieten despre ce inseamnă A.S.C.O.R-ul pentru mine și, mai ales, ce a însemnat acest pelerinaj.  Cuvintele au fost  însă prea sărace și sunt în continuare.  Aşa că, recomand tuturor celor care nu au mers până acum în pelerinaj  cu A.S.C.O.R-ul  să meargă cu toată încrederea și cu toată inima. Veți întâlni oamenii minunați și prieteni de nădejde. Doamne ajută!”

Acest articol a fost publicat în PELERINAJE - INTRUNIRI - EXCURSII. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.