O nouă vizită la Centrul de Îngrijiri Paliative ,,Sfântul Nectarie”

Dragi prieteni,

Întâlnirea de miercurea aceasta va fi, așa cum ne-am obișnuit deja 🙂 , la ora 18:00 lângă Foișorul de Foc (între Foișor si Spitalul de Ortopedie). Toți cei care doresc sa participe, sunt rugați să trimită din timp un SMS către Otilia Lazăr : 0741390715

Câteva gânduri

Deși mergem de puțină vreme la acest centru, poate că unii dintre voi ați pierdut deja pacienți dragi, de care v-ați atașat si pe care i-ați simțit adevărați prieteni. Este, din păcate, inevitabil! Conștientizăm cu toții că viața are altă dimensiune. Că existența omului e mult mai complexă și că moartea face parte din dimensiunea ei. Ne dăm seama pe rând de cât de prețioasă este fiecare clipă, învățăm să sorbim viața în consistența și frumusețea ei și nu în  numărul zilelor, anilor.

În noaptea de sâmbătă spre duminică, una dintre paciente, doamna Elvira, aproape de sufletul multora a trecut la Domnul. Dumnezeu să o odihnească!

Acesta este un prilej pentru noi de a conștientiza cât de mult suflet suntem datori să punem la fiecare vizită aici. Nu minutele petrecute sunt importante, nici numărul de persoane vizitate, ci să stăm față în față cu noi înșine și să observăm cât de bine putem răspunde la următoarele întrebări:

               – am fost mai aproape de sufletul cuiva?

           – am mers la un om cu toată dragostea și sinceritatea? El a simțit ca eu am venit acolo pentru el, din dragoste și din prietenie?

             – Oare dacă aș fi fost în locul acelui om, aș fi fost mângâiat cu ceea ce eu i-am dăruit astăzi lui?

              – Oare dacă aceasta e ultima dată când văd această persoană, voi avea regretul de a nu mă fi apropiat îndeajuns?

Prin urmare, să încercăm să venim cu gândul și cu atitudinea de a dărui și de a ne dărui unor persoane care mai au de trăit zile sau poate doar ore…

Să mergem așadar cu toată sinceritatea și cu energia tinereții  🙂 de care ei au atâta nevoie. Puținele clipe petrecute alături de ei, sa îi facem să uite de boala lor. Să se simtă apreciați și iubiți!

Toate acestea însă nu se produc prin sine! Toate acestea să ne rugăm lui Dumnezeu să ni le dăruiască și să mergem cu inima sus de fiecare dată, acolo unde – cum spunea maica doctor Serafima- asistăm la nașterea de suflete.

Dumnezeu să ne ajute! Să îi întărească pe toți bolnavii și să îi ierte pe toți cei care au adormit în nădejdea Învierii!

Doamne ajută!

DSC_0144

Acest articol a fost publicat în C.I.P. Sf. Nectarie, Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.