Hai la Sfântul Nectarie și #hailamars!

Dragi prieteni,

Sâmbătă la ora 11:30, lângă Foișorul de Foc, va fi întâlnirea pentru vizita de la centrul ,,Sfântul Nectarie”. Cei care doriți să mergeți, sunteți rugați să trimteți din vreme un SMS către Sorina Dragomir la numărul de telefon: 0774 490 413

Vom merge cu mare drag, cu bucurie și cu toată dragostea!

Ce să aduc?

Puteți aduce fructe, flori și cărți să le citiți! În urma unei discuții cu Părintele care merge acolo, am înțeles că noi am ajuta foarte mult dacă am încerca să ne rugăm cu pacienții: să le citim rugăciuni, să le citim din Noul Testament, cărți duhovnicești si altele asemenea.

Ce să fac?

În primul rând este important să conștientizăm cât de mult suflet suntem datori să punem la fiecare vizită aici. Nu minutele petrecute sunt importante, nici numărul de persoane vizitate, ci să stăm față în față cu noi înșine și să observăm cât de bine putem răspunde la următoarele întrebări:

                  – am fost mai aproape de sufletul cuiva?

                – am mers la un om cu toată dragostea și sinceritatea? El a simțit ca eu am venit acolo pentru el, din dragoste și din prietenie?

             – Oare dacă aș fi fost în locul acelui om, aș fi fost mângâiat cu ceea ce eu i-am dăruit astăzi lui?

                 – Oare dacă aceasta e ultima dată când văd această persoană, voi avea regretul de a nu mă fi apropiat îndeajuns?

Prin urmare, să încercăm să venim cu gândul și cu atitudinea de a dărui și de a ne dărui unor persoane care mai au de trăit zile sau poate doar ore…

Să mergem așadar cu toată sinceritatea și cu energia tinereții  🙂 de care ei au atâta nevoie. Puținele clipe petrecute alături de ei, sa îi facem să uite de boala lor. Să se simtă apreciați și iubiți!

Să nu uităm niciodată bucuria tinereții și nădejdea în Dumnezeu!

Un sfârșit de săptămână binecuvântat!

P.S. După activitatea de la centru, cei care doriți, sunteți așteptați la ,,Marșul pentru viață”
de la ora 14:00 în Parcul Unirii. Hai la marș!

DSC_0236

Acest articol a fost publicat în C.I.P. Sf. Nectarie, Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.