Impresii, filmulețe și poze – Oașa/Alba Iulia (1-4 dec)

Oaşa – bucurie sfântă 

Timpul se măsoară altfel acolo sus, pentru că sunt convinsă că nu au trecut patru zile, ci mai multe. Pe lângă faptul că am cunoscut oameni noi, am întărit legăturile cu cei pe care îi cunoasteam, am învățat cuvinte noi, pot spune că mi-am încărcat sufletul cu energia de care aveam nevoie, că am renăscut prin sfânt cuvântul lui Dumnezeu. Am înțeles cât de important este să îți începi și termini ziua în rugăciune, să faci totul pentru Hristos, cât de benefică este liniștea și cât de reușit este lucrul făcut în numele Domnului. În necredința mea nu m-am îndoit niciodată de existența lui Dumnezeu, dar acum după experiența Oaşa, relația mea o să fie diferită.

A fost prima dată când am urcat pe munte iarna și chiar dacă am fost puțin bulgarită (sau mai mult) îmi doresc să repet experiența, tot cu voi, tot cu frații mei din Ascor.

O să le recomand tuturor celor care vor un moment de liniște, un moment de evadare din gălăgioasa și obositoarea lume, Sfânta Mănăstire Oaşa, Oaşa sufletului meu.” – Ștefania-Maria Soare

„Oașa este un loc aparte. Cu siguranță fiecare mănăstire ascunde ceva special, însă vei înțelege rapid acest lucru aici, în acest lăcaș îndepărtat, aflat între munți. De la neaua ce cade din înaltul cerului în acest loc sfânt sau rugăciunea ce curge lin în timp ce mâna curăță cuminte ceapa și până la cântecul îngeresc ce se ridică din strană, simți cum totul merge într-o singură direcție: mântuire! Despre Oașa nu se poate vorbi prea mult. E un loc unde mergi, trăiești și apoi nimic nu mai e la fel ca înainte. Mulțumesc ASCOR și Domnul să ajute pe toți cei care au primit gândul bun de a călători în acest loc binecuvântat!” –  Bogdan

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.