Seară de rugăciune

„Pentru că numai eu știu gândul ce-l am pentru voi, zice Domnul, gând bun, nu rău, ca să vă dau viitorul și nădejdea.
Și veți striga către mine și veți veni și vă veți ruga mie, și eu vă voi auzi;
Și mă veți căuta și mă veți găsi, dacă mă veți căuta cu toată inima voastră.”
(Ieremia, 29: 11-13)

Doamne ajută, iubiți frați!

Vă invităm în seara zilei de luni, 12 noiembrie 2017, de la ora 18:00 la Paraclisul Universitar „Sfântul Nicolae Ghica”- Biserica Studenților pentru a participa la o nouă seară de rugăciune, în cadrul căreia îl vom căuta împreună, cu toată inima, pe Domnul.

Pentru orice nelămurire, îl puteți contacta pe Adrian la numărul de telefon: 0727 353 246.

Vă așteptăm cu drag!

IMG-20171112-WA0025

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.