„…Un strop de copilărie, dragoste sinceră, încredere, sprijin…”

„Aş spune că ASCOR-ul este o familie frumoasă, dar deja aş folosi o sintagmă care a devenit un clişeu. Tinereţe, poate şi un strop de copilărie, altruism, dragoste sinceră, încredere, sprijin, comunicare, prietenie… toate aceste cuvinte, privite în profunzimea lor, pot defini ceea ce înseamnă din perspectiva mea ASCOR Bucureşti. Ce poate fi mai frumos decât să întâlneşti suflete care îţi vor binele şi care încearcă prin diferitele activităţi să te apropie mai mult de Dumnezeu, astfel încât să realizezi cât de importantă este mântuirea? Ce poate fi mai minunat decât să ai o ceată de prieteni care sunt dispuşi mereu să te facă să zâmbeşti şi să priveşti lucrurile cu mai mult optimism? Într-un oraş atât de agitat în care oamenii continuă să fugă dintr-o parte în alta şi în care timpul a devenit un duşman, am reuşit să-mi găsesc liniştea aici, alături de ceilalţi tineri care au aceeaşi mentalitate şi aceleaşi idei de credinţă ca mine. Am incercat să ies din zona de confort, să-mi depăşesc anumite limite şi să mă implic nu numai ca participant la activităţi ci şi ca organizator, trăind astfel experienţe care vor dăinui veşnic în cufărul cu amintiri. Detalii despre aceste experienţe? Mi-ar plăcea să vi le povestesc mai amănunţit şi să vă descriu fiecare sentiment pe care l-am trăit, dar nu aici, ci faţă în faţă, poate la una din întâlnirile organizate după Sfânta Liturghie, duminica. Abia aştept să ne cunoaştem, iar până atunci să aveţi zile senine!”

Nicoleta Osiceanu – membru al Departamentului de Resurse Umane

IMG_6615.JPG